6/6/2023
WEST PALM BEACH, Fla., (6 Ιουνίου 2023) – Η USPA Global Licensing Inc. (USPAGL) ανακοίνωσε ότι η U.S. Polo Assn., η επίσημη επωνυμία της United States Polo Association (USPA), έχει καταρρίψει το ορόσημο των 2 εκατομμυρίων δολαρίων, με αποδόσεις ρεκόρ 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε παγκόσμιες λιανικές πωλήσεις το 2022.
Το αποτύπωμα της παγκόσμιας αθλητικής επωνυμίας είναι μία ταχέως αναπτυσσόμενη παρουσία σε 190 χώρες, με πάνω από 1.100 καταστήματα λιανικής U.S. Polo Assn., χιλιάδες τοποθεσίες χονδρικής σε πολυκαταστήματα, κανάλια αθλητικών ειδών και ανεξάρτητους εμπόρους λιανικής, καθώς και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η U.S. Polo Assn. εξακολουθεί να ανεβαίνει επίπεδα στις πωλήσεις λιανικής ως μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες επωνυμίες εξουσιοδοτημένων αθλητικών ειδών στον κόσμο, ανάμεσα στις κορυφαίες πέντε επωνυμίες όπως NFL, MLB, και NBA σύμφωνα με το License Global.
Η εντυπωσιακή ανάπτυξη της επωνυμίας πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων είναι αποτέλεσμα του υπάρχοντος σημαντικού αποτυπώματος σε όλες τις περιοχές του κόσμου. Η U.S. Polo Assn. έχει ακολουθήσει μια στρατηγική ισορροπημένης ανάπτυξης με σημαντική αύξηση στο μερίδιο αγοράς σε περισσότερο ώριμες αγορές όπως η Βόρεια Αμερική και η Δυτική Ευρώπη ενώ επιτυγχάνει εκθετική ανάπτυξη σε αναδυόμενες αγορές όπως η Ασία, Λατινική Αμερική, Μέση Ανατολή και Ινδία. Στην πραγματικότητα, η επωνυμία στοχεύει να γίνει μια επιχείρηση που αποφέρει δισεκατομμύρια δολάρια μόνο στην Ινδία, καθώς η U.S. Polo Assn. παίρνει τη θέση της ως διεθνής ισχυρή επωνυμία και ως η επωνυμία casual ανδρικών ενδυμάτων με τις κορυφαίες πωλήσεις στη χώρα.
Η ισχυρή παρουσία της U.S. Polo Assn. βασίστηκε σε μία παγκόσμια εστίαση σχετικά με την παγκόσμια επέκταση καταστημάτων της επωνυμίας. Η επωνυμία έχει αυξήσει τα καταστήματά της U.S. Polo Assn. σε πάνω από 1.100 με στόχο να γίνουν πάνω από 1.500 τα επόμενα χρόνια. Το 2022, η επωνυμία άνοιξε νέα καταστήματα σε νέες αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Βραζιλία. Για το 2023, θα ενισχυθούν τα νέα και τα υφιστάμενα στρατηγικά καταστήματα με ένα πιο αναβαθμισμένο concept, που θα προσφέρει στους καταναλωτές μία ακόμη πιο εξαιρετική εμπειρία κατά την αλληλεπίδραση με την επωνυμία.
Η επωνυμία κατάφερε επίσης να επιταχύνει την ψηφιακή στρατηγική της, με αποτέλεσμα τον τριπλασιασμό των ψηφιακών επιχειρήσεων τα τελευταία χρόνια. Η U.S. Polo Assn. ενίσχυσε τις επιτυχημένες ψηφιακές στρατηγικές της και πέτυχε εντυπωσιακή ανάπτυξη με περίπου 50 ιστότοπους σε 20 γλώσσες. Η U.S. Polo Assn. συνεχίζει να αυξάνει την ψηφιακή της παρουσία και την παγκόσμια δυναμική της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με περίπου 7 εκατομμύρια ακόλουθους παγκοσμίως.
«Η παγκόσμια ομάδα και οι στρατηγικοί συνεργάτες μας σε όλο τον κόσμο απέδωσαν εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα κατά την επίτευξη πολλών σημαντικών οροσήμων στις γραμμές παραγωγής και στην παγκόσμια επέκτασή μας,» τόνισε ο J. Michael Prince, Πρόεδρος & CEO oτης USPAGL. «Συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε τις επιθετικές στρατηγικές για τα καταστήματα λιανικής, τα ψηφιακά και τη διεθνή μας ανάπτυξη για να επεκτείνουμε περαιτέρω το παγκόσμιο αποτύπωμά μας σε βασικές πόλεις και αγορές παγκοσμίως.»
Ο Prince πρόσθεσε, «Καταφέραμε να ξεπεράσουμε τον στόχο των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων του 2025 τρία χρόνια νωρίτερα και τώρα θέτουμε νέο στόχο για 3 δισεκατομμύρια δολάρια και 1.500 καταστήματα U.S. Polo Assn. πριν το 2030.»
Πιστή στην ιστορία της επωνυμίας, η U.S. Polo Assn. διατηρεί μία ισχυρή βάση στο άθλημα του πόλο. Με την υπογραφή μίας πολυετούς παγκόσμιας συμφωνίας ορόσημο με το ESPN, το συναρπαστικό άθλημα θα προβάλλεται σε τεράστιο παγκόσμιο κοινό, σε πολλά μέρη του κόσμου και θα φτάνει σε χιλιάδες σπίτια και πολλά ψηφιακά κανάλια. Το εμβληματικό πρωτάθλημα U.S. Open Polo Championship®, που μεταδίδεται από το ESPN, βρίσκεται τώρα μαζί με την κορυφαία εταιρεία The Masters and Kentucky Derby ως ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα της άνοιξης.
Το καλοκαίρι του 2022, η USPA αγόρασε το παγκοσμίου φήμης International Polo Center (IPC), που μετονομάστηκε σε USPA National Polo Center (NPC) - Wellington, ο κύριος προορισμός του αθλήματος στη Βόρεια Αμερική. Αυτός ο καταπληκτικός χώρος βρίσκεται στην Πολιτεία Palm Beach, στη Φλόριντα και εκτείνεται σε 160 στρέμματα, που περιλαμβάνουν γήπεδα πόλο, εστιατόρια πολυτελείας, γήπεδα τένις, γήπεδα με καθίσματα, μία πισίνα και το NPC Retail Shop με μία ευρεία γκάμα προϊόντων.
Οι πρώτοι αγώνες που πραγματοποιήθηκαν στο U.S. Polo Assn. To Stadium Field ήταν το ιστορικό πρωτάθλημα XII Federation of International Polo (FIP) World Polo Championship, που πραγματοποιήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες μόνο για δεύτερη φορά στην ιστορία του τουρνουά με τη χορηγία του U.S. Polo Assn. Η FIP είναι η διεθνής ομοσπονδία που αντιπροσωπεύει το πόλο, επίσημα αναγνωρισμένη από την Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ). Η σεζόν του πόλο ολοκληρώθηκε με το πιο σημαντικό από όλα τα τουρνουά της Βόρειας Αμερικής, το U.S. Open Polo Championship®. Και τα πρωταθλήματα, μεταξύ άλλων, παρουσιάστηκαν σε μεγάλα πλήθη με εξαντλημένα εισιτήρια και μεταδόθηκαν σε πολλές πλατφόρμες του ESPN.
Με όλα αυτά τα επιτεύγματα, η επωνυμία U.S. Polo Assn. κατάφερε να ξεπεράσει τις πολλές προκλήσεις τα τελευταία χρόνια στις παγκόσμιες λιανικές πωλήσεις, και να διατηρήσει την ηγετική της θέση μεταξύ των ομολόγων της στον κλάδο ενώ κερδίζει μερίδιο αγοράς.
«Εξακολουθούμε να αναζητούμε τρόπους και συνεργασίες για να επεκταθούμε σε νέες παγκόσμιες αγορές καθώς και σε νέους καινοτόμους επιχειρηματικούς τομείς. Ο συνδυασμός αυτών των παραγόντων, μαζί με την αυθεντική σύνδεση στο άθλημα του πόλο και το εξαιρετικό παγκόσμιο μάρκετινγκ επωνυμίας, είναι το κλειδί της επιτυχίας μας,», καταλήγει ο Prince. «Παραμένω αισιόδοξος σχετικά με την παγκόσμια επιχειρηματική δραστηριότητα της U.S. Polo Assn. με τον στόχο μας να επιτύχουμε 3 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες πωλήσεις και 1.500 καταστήματα λιανικής U.S. Polo Assn. τα επόμενα χρόνια.»
Σχετικά με την U.S. Polo Assn. και την USPA Global Licensing Inc. (USPAGL)
Η U.S. Polo Assn. είναι η επίσημη επωνυμία της United States Polo Association (USPA), ο μη κερδοσκοπικός διοικητικός φορέας για το άθλημα του πόλο στις Ηνωμένες Πολιτείες και ένα από τα παλαιότερα αθλητικά διοικητικά όργανα, καθώς ιδρύθηκε το 1890. Με παγκόσμιο αποτύπωμα αξίας πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων και παγκόσμια διανομή περισσότερων από 1.100 καταστημάτων λιανικής και σε χιλιάδες πολυκαταστήματα, κανάλια αθλητικών ειδών καθώς και ανεξάρτητους εμπόρους λιανικής και ηλεκτρονικού εμπορίου, η U.S. Polo Assn. προσφέρει ρούχα για άνδρες, γυναίκες και παιδιά, καθώς και αξεσουάρ και υποδήματα σε 190 χώρες σε όλο τον κόσμο. Η U.S. Polo Assn. ανακηρύχθηκε μία από τις πέντε κορυφαίες αθλητικές εταιρείες παραχωρησιούχους άδειας εκμετάλλευσης το 2022, μαζί με τις NFL, MLB και NBA σύμφωνα με το License Global. Επισκεφθείτε τη διεύθυνση uspoloassnglobal.com και ακολουθήστε το @uspoloassn.
Η USPA Global Licensing Inc. (USPAGL) είναι η θυγατρική εταιρεία κερδοσκοπικού χαρακτήρα της USPA και διαχειρίζεται την παγκόσμια, πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων επωνυμία της U.S. Polo Assn., παρέχοντας στο άθλημα μία μακροπρόθεσμη πηγή εσόδων. Μέσω της θυγατρικής της, Global Polo Entertainment (GPE), η USPAGL διαχειρίζεται επίσης τη Global Polo TV, που παρέχει πρόγραμμα για το πόλο, τον αθλητισμό και το lifestyle. Μία ιστορική, μακροπρόθεσμη, παγκόσμια συμφωνία μεταξύ της USPAGL και της ESPN, προβάλλει τώρα πολλά από τα κορυφαία πρωταθλήματα πόλο στις ΗΠΑ, επιτρέποντας σε εκατομμύρια φιλάθλους και καταναλωτές να απολαύσουν το άθλημα σε όλες τις πλατφόρμες μετάδοσης και συνεχούς ροής του ESPN. Για περισσότερο αθλητικό περιεχόμενο, επισκεφθείτε τη διεύθυνση globalpolo.com.