6/19/2019
WEST PALM BEACH, Fla. (19 Αυγούστου 2019) - Η U.S. Polo Assn., το επίσημο σήμα της Ένωσης Πόλο των Ηνωμένων Πολιτειών, επεκτείνει επιθετικά τον στόλο λιανικής της, με ορισμένα καταστήματα να διαθέτουν μια ιδέα λιανικής «υψηλής ενέργειας».
Αν και άλλες επωνυμίες μπορεί να κλείνουν τα καταστήματά τους, η U.S. Polo Assn. άνοιξε περίπου 100 μονάδες το 2018, θα ανοίξει άλλες 100 τοποθεσίες το 2019 και είναι πιθανό να προσθέσει άλλες 100 το 2020. Φέτος, η επωνυμία θα ξεπεράσει τα 1.100 καταστήματα λιανικής, το 90% των οποίων είναι καταστήματα πλήρους τιμής. Η εταιρεία άνοιξε πρόσφατα ένα κατάστημα στο Λας Βέγκας, στο νέο διεθνές αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, στο City Life στο Μιλάνο και στο Dubai Mall.
Επιπλέον, η U.S. Polo Assn. πρόσφατα ανακαίνισε το κατάστημά της στην Times Square στη Νέα Υόρκη, που θεωρείται η πιο δημοφιλής ναυαρχίδα παγκοσμίως. Αυτό το κατάστημα διαθέτει τη νέα ιδέα λιανικής «υψηλής ενέργειας» της εταιρείας που θα κυκλοφορήσει σε πολλές βασικές αγορές στα τέλη του 2019. Το κατάστημα υψηλής ενέργειας θα
παρουσιάσει νέα προϊόντα, ενώ στοχεύει να προσελκύει τους καταναλωτές τόσο στην επωνυμία όσο και στο άθλημα του πόλο με «βιωματικό τρόπο».
Ο Michael Prince, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της USPA Global Licensing Inc., δήλωσε στο WWD, «Όταν πηγαίνεις στο κατάστημα της Times Square, έχει μικρότερο αποτύπωμα. Είναι περίπου 1.000 τετραγωνικά πόδια. Αυτό που βλέπετε είναι ότι το κατάστημα είναι γεμάτο, υπάρχει μουσική, υπάρχει μεγάλη ενέργεια, είναι φωτεινό και γεμάτο ζωή. Από αυτό, συνειδητοποίησα ότι η εμπειρία του καταναλωτή είναι πολύ διαφορετική σε ένα κατάστημα 1.000 τετραγωνικών ποδιών, από ό,τι σε ένα κατάστημα 5.000 τετραγωνικών ποδιών».
Ανέφερε ότι ότι αυτά τα νέα, μικρότερα καταστήματα επιτρέπουν στον καταναλωτή να εμπλακεί περισσότερο με το άθλημα του πόλο. Υπάρχει μια μηχανή selfie, όπου μπορεί κανείς να αναρτήσει μια selfie και να προωθήσει την επωνυμία και το άθλημα. Θα υπάρχουν επίσης iPad, σταθμοί φόρτισης και ένα στοιχείο VR όπου μπορεί κανείς να φορέσει ένα ακουστικό και να νιώσει πώς είναι να είσαι παίκτης του πόλο. Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει τις δοκιμές του VR concept στα τέλη του 2019 σε λίγες χώρες σε όλο τον κόσμο και το 2020 θα το επιταχύνει.
«Θα δώσουμε στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο την ευκαιρία να ασχοληθούν με το άθλημα, σε μέρη όπως η Σαγκάη, η Κωνσταντινούπολη, το Δελχί, η Ινδία και η Μόσχα — για άτομα που ίσως ποτέ δεν ασχολήθηκαν με το άθλημα», δήλωσε.
Ο Prince δήλωσε ότι το παιχνίδι του πόλο είναι πιο προσιτό από ό,τι πιστεύουν οι άνθρωποι. «Είναι ένα άθλημα που ο καθένας μπορεί να παίξει και ο καθένας μπορεί να πάει να παρακολουθήσει», δήλωσε. Περίπου το 65 τοις εκατό της επιχείρησης είναι ανδρικά ρούχα, το 20 τοις εκατό είναι γυναικεία και το 15 τοις εκατό παιδικά, δήλωσε. Τα μπεστ σέλερ είναι τα μπλουζάκια πόλο για άνδρες, γυναίκες και παιδιά και τα τζιν. Το τζιν είναι το 30 τοις εκατό της επιχείρησης και τα πόλο είναι το 25 τοις εκατό, δήλωσε.
Το 2018, η U.S. Polo Assn. πέτυχε ένα έτος ρεκόρ, φτάνοντας τα 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες λιανικές πωλήσεις, σημειώνοντας διψήφια αύξηση (μεταξύ 10 και 20 τοις εκατό). Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν σημαντικά επίσης, δήλωσε ο Prince. Το αποτύπωμα της επωνυμίας επεκτάθηκε επίσης σε 166 χώρες, με περισσότερα από 1.000 επώνυμα καταστήματα λιανικής παγκοσμίως.
Μεγάλο μέρος της ανάπτυξης προήλθε από την επέκταση του ήδη μεγάλου αποτυπώματός της σε αναδυόμενες αγορές όπως η Ινδία, η Κίνα, η Ρωσία, η Ανατολική Ευρώπη και η Μέση Ανατολή, ενώ συνεχίζει να κερδίζει μερίδιο αγοράς σε πιο ώριμες περιοχές όπως η Βόρεια Αμερική, η Δυτική Ευρώπη και η Λατινική Αμερική.
Η επωνυμία, η οποία αναγνωρίζεται ως μία από τις μεγαλύτερες μάρκες στην Ινδία, έχει ενεργοποιήσει ένα σημαντικό σχέδιο επέκτασης για την Κίνα. Στόχος τα επόμενα χρόνια είναι να γίνουμε μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς επωνυμίες στην κινεζική αγορά, στοχεύοντας στρατηγικά σε περίπου 500 επώνυμα καταστήματα λιανικής.
Ερωτηθείς γιατί πιστεύει ότι η επωνυμία θα έχει απήχηση στην Κίνα, ο Prince δήλωσε: «Ένα πράγμα που μαθαίνουμε για την επωνυμία είναι ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο εκτιμούν τον κλασικό, αμερικανικό τρόπο ζωής. Σκεφτόμαστε τα μπλουζάκια πόλο και τα τζιν, δεν υπάρχει τίποτα πιο ‘Americana’ από αυτό», δήλωσε.
Αποδίδει τη δημοτικότητα της επωνυμίας αυτές τις μέρες στην αυθεντικότητα και τη σύνδεσή της με το άθλημα. «Αυτό το άθλημα είναι ένα άθλημα που ακόμα κι αν δεν το έχεις παίξει ποτέ, είναι ενδιαφέρον για τον κόσμο. Είναι ένα άθλημα που παίζουν άντρες και γυναίκες σε ίσους όρους, οπότε μπορείς να παίζεις στις ίδιες ομάδες…» δήλωσε. Πιστεύει ότι η επωνυμία, της οποίας η κυριότερη κατηγορία είναι ηλικίες 18 έως 27 ετών, απευθύνεται σε αυτόν τον καταναλωτή της Γενιάς Z και στους Millennial που εκτιμούν αυτή την αυθεντική σύνδεση, δήλωσε ο Prince.
Η εταιρεία άνοιξε πρόσφατα νέες καταστήματα στη Σκανδιναβία και τη Νότια Αφρική και σύντομα θα επεκταθεί στην Ωκεανία και την Υποσαχάρια Αφρική.
Στο πλαίσιο άλλων δραστηριοτήτων της επωνυμίας, συνέχισε να επιχορηγεί εκδηλώσεις, συνεργαζόμενη με παίκτες πόλο σε όλο τον κόσμο. Η επωνυμία χρηματοδότησε σημαντικές εκδηλώσεις επιρροής σε τοποθεσίες όπως το Aspen, το Monte Carlo και το Palm Beach, καθώς και το συλλογικό πρόγραμμα, το γυναικείο πόλο και φιλανθρωπικούς σκοπούς όπως το Sentebale, που υποστηρίζει νέους σε μειονεκτική θέση στην Αφρική και συνιδρύθηκε από τον Δούκα του Σάσεξ, τον Πρίγκιπα Χάρι. Η επωνυμία συμμετείχε επίσης στην εναρκτήρια παρουσίαση της σειράς Gauntlet of Polo, η οποία πρόσφερε χρηματικό έπαθλο 1 εκατομμυρίου δολαρίων, το πλουσιότερο πορτοφόλι στην ιστορία του πόλο, και περιλάμβανε πολλούς από τους καλύτερους παίκτες του κόσμου. Η εκδήλωση, που προβλήθηκε στην τηλεόραση, στόχευσε σε περισσότερες από 100 χώρες και συγκέντρωσε περισσότερες από τέσσερα εκατομμύρια προβολές σε όλο τον κόσμο, που θεωρείται το μεγαλύτερο παγκόσμιο κοινό που έχει παρακολουθήσει ποτέ αγώνα πόλο.
«Συνεχίζουμε να έχουμε το πόδι μας στο γκάζι το 2019, καθώς η χρονιά ξεκινάει καλά, ενώ ενεργοποιούμε πολλές νέες πρωτοβουλίες που περιλαμβάνουν συνεργασίες ψηφιακής τεχνολογίας, λιανικής και προϊόντων, μαζί με ένα νέο παγκόσμιο δημιουργικό κέντρο», δήλωσε ο Prince.
Ερωτηθείς για τις μελλοντικές προκλήσεις, ο Prince δήλωσε: «Υπάρχει μεγάλη πολιτική αστάθεια στην αγορά, είτε πρόκειται για δασμούς στην Κίνα είτε για νομισματικές προκλήσεις. Αυτή τη στιγμή η επωνυμία έχει εξαιρετική δυναμική. Οι μεγαλύτερες προκλήσεις είναι οι πολιτικοί αντίθετοι άνεμοι που υπάρχουν εκεί έξω. Συνολικά πιστεύω ότι η ίδια η επιχείρηση είναι αρκετά υγιής.»