10/2/2019
![](http://images.ctfassets.net/6igiux0rebzg/6BcIUrTlR1bAgS0mXhu8za/72d5872fe6fbca4cf178717d08304175/BrandSite6.jpg)
Από: Obi Anyanwu
Η U.S. Polo Assn. ξεκίνησε έναν νέο παγκόσμιο ιστότοπο, το uspoloassnglobal.com, ο οποίος θα κυκλοφορήσει σε περίπου 100 χώρες τους επόμενους 24 μήνες.
Ο νέος ιστότοπος, που αναπτύχθηκε με τις εταιρείες μετάφρασης γλωσσών TransPerfect και Nansen, διαθέτει ενότητες αφιερωμένες στο προϊόν, που αφηγούνται την ιστορία της επωνυμίας που χρονολογείται από το 1890, ειδήσεις για την επωνυμία και διαφημιστικές καμπάνιες. Οι συλλογές της USPA θα είναι επίσης διαθέσιμες και όσοι επιθυμούν να κάνουν αγορές εκτός του διαδικτύου, μπορούν να περιηγηθούν στα καταστήματα λιανικής της επωνυμίας που είναι περισσότερα από 1.100.
Η επωνυμία είναι διαθέσιμη σε 180 χώρες, με περισσότερα από 1 δισεκατομμύρια δολάρια να προέρχονται από τις διεθνείς δραστηριότητές της. Ο νέος ιστότοπος κυκλοφόρησε τοπικό περιεχόμενο πρώτα στο Ηνωμένο Βασίλειο και θα κυκλοφορήσει πρώτα σε αγγλόφωνες χώρες, όπως η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία και η Νότια Αφρική, ακολουθούμενη από την Ιταλία, τη Γερμανία, την Ιαπωνία και τη Λατινική Αμερική. Επιπλέον, ο ιστότοπος προβλέπεται να λειτουργήσει σε 15 γλώσσες μέχρι τα τέλη του 2020.
Ο J. Michael Prince, διευθύνων σύμβουλος της U.S. Polo Global Licensing, δήλωσε ότι η επωνυμία πέτυχε διψήφια ανάπτυξη τον περασμένο χρόνο μέσω τοποθεσιών και αναμένει ότι με το παγκόσμιο λανσάρισμα του ιστότοπου, «θα μετακινηθεί η βελόνα από λιγότερο από το 5% των εσόδων από το ηλεκτρονικό εμπόριο σήμερα σε διψήφιο ποσοστό τα επόμενα χρόνια».
«Το 2019, ξεκινήσαμε μια ολοκληρωμένη εκστρατεία ψηφιακού μάρκετινγκ σε πολλές πλατφόρμες για να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, να καθοδηγήσουμε την ενεργή συμμετοχή και να αυξήσουμε τις επισκέψεις στους ιστότοπούς μας, οι οποίες έχουν διπλασιαστεί από το προηγούμενο έτος. Και έχουμε δει διψήφια αύξηση των εσόδων από το προηγούμενο έτος, απευθείας καθοδηγούμενη από αυτές τις ψηφιακές πρωτοβουλίες. Με την έναρξη της παγκόσμιας στρατηγικής ιστότοπων, στοχεύουμε σε διψήφια αύξηση των εσόδων από το ηλεκτρονικό εμπόριο τα επόμενα χρόνια», δήλωσε.
Η U.S. Polo Assn. το 2018 έφτασε τα 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες πωλήσεις λόγω εν μέρει των διεθνών δραστηριοτήτων της στην Ινδία, την Κίνα, τη Ρωσία, την Ανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Αυτό το έτος, η επωνυμία επεκτάθηκε στο «90 τοις εκατό των χωρών του κόσμου», δήλωσε ο Prince.
Ο ενημερωμένος παγκόσμιος ιστότοπος αποτελεί πρόδρομο ενός «επιθετικού προγράμματος ανάπτυξης» που περιλαμβάνει περισσότερα από 500 νέα καταστήματα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό καταστημάτων σε 1.500 και 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες πωλήσεις έως το 2025. Ο Prince μοιράστηκε επίσης σχέδια για τη λειτουργία συνολικά 750 καταστημάτων λιανικής στην Ινδία έως το 2025, όπου η επωνυμία λειτουργεί 360 και να αυξήσει το αποτύπωμα λιανικής στην Κίνα σε 500 καταστήματα.
«Αυτή τη στιγμή είμαστε μια από τις πρώτες επωνυμίες ένδυσης που λανσάρουν το εμπόριο WeChat και μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επωνυμίες στο Tmall», δήλωσε.