12/4/2019

Τον περασμένο χρόνο, ο J. Michael Prince, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της United States Polo Association Global Licensing, πήγε την δημιουργική του ομάδα εκδρομή στο υψηλού προφίλ Aventura Mall στο Μαϊάμι. Η USPAGL είναι ο αποκλειστικός παγκόσμιος δικαιοπάροχος για την U.S. Polo Assn., την επίσημη επωνυμία δισεκατομμυρίων δολαρίων της USPA. Ο Prince έκανε αυτό το ταξίδι αναζητώντας δημιουργική έμπνευση, ελπίζοντας να εμφυσήσει νέες ιδέες στον στόλο λιανικής της επωνυμίας με 1.100 καταστήματα σε 180 χώρες. Με την προσδοκία να δει καινοτόμα προϊόντα, νέα τεχνολογία και εκπληκτική εμπειρία καταναλωτή, η εκδρομή ήταν σχεδόν απογοητευτική — με μια εξαίρεση. Ο Prince συνειδητοποίησε ότι εμπνεύστηκε από το γεγονός ότι ήταν τόσο ανεντυπωσίαστος, όπως εξήγησε πρόσφατα από τα παγκόσμια κεντρικά γραφεία του στο West Palm Beach. «Βρήκαμε το ένα κατάστημα μετά το άλλο με υπερβολικό απόθεμα, λίγους πελάτες και προσωπικό χωρίς κίνητρα. Συνειδητοποιήσαμε ότι λίγες επωνυμίες προσπαθούσαν πραγματικά να βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία των καταναλωτών στα φυσικά καταστήματά τους.»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ
Πρόσφατα αναγνωρισμένος ως ο τέταρτος μεγαλύτερος παγκόσμιος δικαιοπάροχος αθλητικών αγώνων, ακολουθώντας μόνο το NFL, το NBA και το Major League Baseball. Η US Polo Assn. έχει αναπτύξει έναν οδικό χάρτη που στοχεύει σε 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες πωλήσεις και περιλαμβάνει 500 νέα καταστήματα. Ο Prince και η ομάδα του εργάζονται σε μια καινοτόμο ιδέα, που ονομάστηκε το κατάστημα ενέργειας «υψηλών στόχων». Ο υψηλός στόχος αναφέρεται στην πλέον υψηλή εμπειρία παιχνιδιού του αθλήματος, στην οποία οι κορυφαίοι παίκτες ιππεύουν τα καλύτερα άλογα στα καλύτερα γήπεδα πόλο στον κόσμο. Αυτά τα νέα καταστήματα θα απευθύνονται σε millennials σε κύριες πόλεις, σχεδιασμένα για να προσελκύουν καταναλωτές σε όλο τον κόσμο στην US Polo Assn. και το άθλημα του πόλο μέσα από καινοτόμα προϊόντα και τεχνολογία. Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ένα πλέγμα οθονών LCD με ζωντανή ροή παιχνιδιών πόλο, έναν μηχανικό περιστρεφόμενο τροχό με φωτεινά ρούχα, μαζί με άλλα διαδραστικά στοιχεία που ζωντανεύουν το συναρπαστικό άθλημα για τους αγοραστές. «Όταν παρακολουθείς πόλο, οι παίκτες είναι παρακινημένοι, τα άλογα είναι γρήγορα, η μπάλα πετάει με 100 μίλια την ώρα και το πλήθος είναι γεμάτο ενθουσιασμό και ενέργεια», λέει ο Prince. «Θέλουμε η ίδια εκπληκτική εμπειρία να περάσει σε ένα περιβάλλον λιανικής».
ΩΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Το πρώτο κατάστημα υψηλών στόχων θα ανοίξει στην πόλη Χαντζού της Κίνας, η οποία αναγνωρίζεται ως ένας από τους κόμβους καινοτομίας στον κόσμο, ενώ θα ακολουθήσουν καταστήματα στην Κωνσταντινούπολη, τη Βομβάη και τη Νέα Υόρκη το 2020. Κάθε τοποθεσία θα καταλαμβάνει 1.000 τετραγωνικά πόδια. «Τα μεγάλα καταστήματα μπορεί να δίνουν την αίσθηση ότι είναι άδεια και άψυχα», σημειώνει ο Prince. «Η έννοια του μικρότερου επιτρέπει στους καταναλωτές και το προσωπικό να εμπλακούν με πιο οικείο τρόπο». Τα στοιχεία υψηλής εμπλοκής σε κάθε κατάστημα θα περιλαμβάνουν έναν τοίχο για selfie και έναν ολόσωμο διαδραστικό καθρέφτη όπου οι πελάτες μπορούν να δοκιμάζουν νέα στιλ. Τελικά, ο Prince σχεδιάζει να εγκαταστήσει εξατομίκευση προϊόντων και σταθμούς εικονικής πραγματικότητας, που θα ζωντανέψουν τη γρήγορη και ξέφρενη ατμόσφαιρα του πόλο. Ο Prince επεκτείνεται σε μια ευμετάβλητη αγορά λιανικής, με αριθμό ρεκόρ κλεισίματος καταστημάτων το 2019. Οι έμποροι λιανικής αναζητούν νέους τρόπους για να καταπολεμήσουν, αλλά και να αγκαλιάσουν, τις διαδικτυακές αγορές. Η τροφοδοσία της αισιοδοξίας του κλάδου είναι μια στροφή προς το «pre-tail», την ιδέα δηλαδή ότι οι αγοραστές μπορούν να επισκεφτούν ένα κατάστημα, να εμπλακούν σε βιωματικά στοιχεία, να δουν πώς φαίνονται πραγματικά τα προϊόντα και μετά να τα παραγγείλουν από το διαδίκτυο. Και σε μια πρωτοφανή κίνηση, η U.S. Polo Assn. σχεδιάζει να φέρει ακόμη και μερικά από τα βασικά στοιχεία υψηλών στόχων σε πολλά από τα καταστήματα outlet της επωνυμίας για να προσφέρει στους καταναλωτές outlet μια παρόμοια εμπειρία. Σύμφωνα με τον Prince, «Είτε βλέπει κανείς το άθλημα του πόλο για πρώτη φορά, είτε αναρτά ένα στιγμιότυπο σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε αγοράζει ένα από τα φωτεινά μπλουζάκια πόλο μας, στόχος μας είναι να φέρουμε επανάσταση στην εμπειρία των καταναλωτών λιανικής μέσω της U.S. Polo Assn. και της αυθεντικής σύνδεσής της με το άθλημα του πόλο».